Birthday!

Blogul meu a implinit 1 an! 🙂

…. si cu ocazia aceasta m-am gandit sa ofer cadou o pereche de cercei, la alegerea voastra (desigur dintre cei care sunt disponibili) .  Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu, la aceasta postare,  sa-mi scrieti care v-ar place si unde l-ati purta. Aveti o saptamana la dispozitie, iar pe 30.10. voi anunta castigatorul. Nu uitati sa-mi lasati si o adresa de mail sa va pot contacta. Succes! 🙂

My blog turned 1! Yeyy 🙂

 

Update: Adriana, Diana, sper sa va bucurati amandoua de cerceii alesi! 🙂 Multumesc ca ati fost curajoase sa participati !! 😉

2 thoughts on “Birthday!

  1. Se pare ca in wordpress nu poti muta comentarii asa usor sau cel putin eu inca nu am aflat cum se face (shame on me 🙂 ) deci, Diana sper sa nu te superi dar ti-am copiat comentariul aici, sa fie toate la un loc 🙂 :

    Diana – “In primul rand LA MULTI ANI si la cat mai multi de acum inainte…Acesti cercei imi plac foarte mult pentru ca ar fi acel ceva care ar scoate din anonimat o tinuta simpla la orice eveniment…:)” si cerceii depre care este vorba sunt cerceii ‘Teal’ 🙂

  2. congrats pentru un an…daca ai stii ce wishlist lung am eu cu cerceii tai :)) dar nimic nu detroneaza pomisorul facut de tine. Care cericei..ioi asta e greu..dar primi pe care i-am vazut la tine au fost Red droplets si sunt cred preferati mei. Unde i-as purta? la nunta fratelui meu care va fi anul viitor si rochia mea va fi de culoarea pietricelelor rosi 🙂 inca nu am cumparat rochia, dar e in plan, desigur daca va fi si mireasa deacord ca doar sunt domnisoara de onoare si ea alege 🙂

Leave a Reply

